کاربرد پروفیل

کاربرد پروفیل

بخش عمده ای از این محصول در ساخت درب و پنجره آهنی استفاده می شود. نمونه هایی با اشکال مربع و مستطیل با قطعات کوچک برای نرده های فلزی درب و پنجره های منازل ، حفاظ کنار پله ها، حفاظ نرده ای برای دیوارهای کارخانه و زمین های خصوصی، نرده پیاده روها و خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
1400/6/28
0 نظر

کاربرد پروفیل:
بخش عمده ای از این محصول در ساخت درب و پنجره آهنی استفاده می شود.
نمونه هایی با اشکال مربع و مستطیل با قطعات کوچک برای نرده های فلزی درب و پنجره های منازل ، حفاظ کنار پله ها، حفاظ نرده ای برای دیوارهای کارخانه و زمین های خصوصی، نرده پیاده روها و خیابانها مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های ستونی مربع و مستطیل شکل که دارای ابعاد بزرگتر هستند، در موارد متنوعی مورد استفاده قرار می¬گیرند.
مقاطع Z شکل در ساخت سقف سوله ها کاربرد دارند. این محصول در ساخت لوازم پزشکی چون تختهای بیمارستانی و اسباب حمل بیمار و وسایل ازمایشگاهی نیز کاربرد دارند.
متاسفانه با وجود مزیت های فراوانی که این مقاطع دارند، استفاده از این روش رواج پیدا نکرده می توان گفت دلایل زیر در این امر تاثیر گذار بوده است.
عدم تولید داخلی این محصول به مقدار لازم: با توجه به تکنولوژی خاصی که برای ساخت این محصول نیاز است تولید کنندگان کمتری هستند که به ساخت بپردازند به همین دلیل فراوانی کمتری نسبت به دیگر انواع آهن آلات دارند. پر هزینه بودن و دشوار بودن اتصال مقاطع : با توجه به این که استفاده از روش های معمول اتصالات هزینه ها را بالا برده و کار نسبتا دشواری نیز می باشد لذا این روش از محبوبیت کمتری برخوردار بوده است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر