سیستم های لیفت & اسلاید (Lift & Slide)

سیستم های لیفت & اسلاید (Lift & Slide)

سیستم های لیفت & اسلاید راه حلی مناسب برای درب های بسیار عریض و بلند هستند.
مهندس رهنما
1400/11/12
0 نظر

سیستم های لیفت & اسلاید راه حلی مناسب برای درب های بسیار عریض و بلند هستند. مکانیزم حرکتی سیستم لیفت داخل پانل نهفته است و از طریقه دستگیره بزرگی کار می کند که با چرخش 180 درجه ای آن درب را بالا می برد و وزن مستقیم روی غلتک ها برداشته شده و درب به روانی با ابعاد و وزن بالا حرکت می نماید. هنگامی که یراق مخصوص به این سیستم پانل را در موقعیت بالاتری قرار می دهد؛ صرف نظر از اینکه شیشه چقدر بزرگ و سنگین باشد، درب بدون دردسر شروع به حرکت می نماید. مزیت بزرگ دیگری که سیستم لیفت به ما ارائه می نماید، امکان بسته شدن و قفل شدن درب به صورت نیمه باز می باشد. به این معنی که هنگامی که اجتماعات بزرگی دارید و کودکان در داخل و اطراف درب ها در حال بازی هستند این امکان وجود دارد که به سادگی درب ها در حالتیکه باز یا نیمه باز هستند در جای خود محکم بایستند در حالی که اجازه می دهند تا مقداری هوا (تهویه) به اتاق وارد شود. 

امروزه به دلیل شرایط خاص معماری تقاضا برای درب ها با ابعاد بزرگ و ویوی مناسب بیشتر و بیشتر شده است و به همین دلیل سیستم لیفت با فراهم آوردن این شرایط در کنار راحتی و سهولت در استفاده، پیشنهاد مناسبی برای خانواده ها با هر سنی اعم از کودکان و سالمندان می باشد.

معمولا برای درب های با عرض بالای 3 متر و به همان اندازه ارتفاع، سیستم های لیفت & اسلاید پیشنهاد می گردد. برخلاف سیستم های دیگر، این درب ها خط دید آلومینیومی کمتر، سطح شیشه ای بزرگتر و نور بسیار بیشتری را ارائه می دهند. همچنین به دلیل مکانیزم یراق و بسته شدن درب های لیفت که به هنگام بسته شدن درب ها به طور کامل داخل چارچوب نشسته و چفت می شوند؛ در نتیجه از لحاظ آب بندی و بازدهی انرژی نسبت به سیستم های عادی کشویی، سیستم های عایق تر و مناسب تری می باشند.

مجموعه آلوفرد با در اختیار داشتن تیم متخصص و مجرب در زمینه ساخت درب و پنجره و تضمین اجرا با بالاترین کیفیت در زمینه ی سیستم های لیفت & اسلاید و روز دنیا می باشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر